Wednesday 15 May 2013

Dinner Jabatan Sejarah :))


Assalamualaikum ! This  week  memang busy  dengan  dinner.Kali neh diner fakulti pulak,Jabatan  Sejarah.Then guess what ??? dapat2 taw saya  bukan  setakat  jadi  ajk,tapi  jadi  ketua  protokol mase  dinner  jabatan.Huu..memang  ng  perlu  dipikul,tapi agak berat  tanggungjawab saya  cabar  diri  saya  untuk  melaksanakan  tugas  yang  telah  diamanahkan.Insyallah :))
Now,just  nak  share  pengalaman  jadi  ketua protokol  mase  malam  dinner.Nasib  baek  saya  dah  ade  pengalaman  mase  dinner  kolej  hari  tuu  jadi  ajk  persembahan.So,saya  aplikasikan  apa  yang  telah  saya  pelajari  sepanjang involve  dalam projek  kolej  sebelum  nie.Syukur alhamdulilahh...majlis  berjalan  dengan  jayanya.Ditambah  pula  dengan  penglibatan  daripada  rakan  seperjuangan  yang  memeriahkan  acara  malam  dinner.Memang  enjoy sangat  dan yang  paling  menggembirakan  kami  para  ajk  adalah pujian  dan  ucapan  tahniah daripada  pensyarah2  jabatan  sejarah  !!  we  done  it ! syukur  sangat2...












bersama  rakan2  seperjuangan :))







                        
      

Sekian  saja sharing  pada  kali  nie...happy  sangat  dapat  bekerjasama  dengan  rakan2  yang  laen ! they  awesome :))hope  dapat  dapat  bekerjasama  dengan  mereka  di  laen  masa..insyallah.... ^_^
                                         

   

1 comment:

  1. Alhamdulillah Mahera, hope you had a great experience with this event. Great to read that you are active and participating. It will help you to grow to become a better person. Hope to read more sharing soon. :)

    ReplyDelete