Friday 11 May 2012

SWEET MEMORY WITH DATO CT NURHALIZA..^_^..





Assalamualaikum...hai  semua,,di  sini  saya  ingin  share  kenangan  manis  saya  bersama penyanyi  tersohor  no 1  negara  iaitu  Dato  CT Nurhaliza..saya  berjumpa  dengan  beliau  pada  29  April  2012  bertempat  di  Hotel  Berjaya  Times  Square,K.Lumpur...Kebetulan  pada  waktu  2..saya  ditugaskan  untuk  menjadi  receptionist  (pyambut  tetamu)  for  vvip...sempena  dinner  anjuran  kolej 9....Malam  Perdana  Sembilan  fasa 2...Semasa  saya  sedang  menanti  ketibaan  vvip,saya  ternampak  Dato  Ct  dengan  suami  dan  family...saya terus  menyapa  dan bergambar  dengan  beliau..malah,saya  sempat  berborak-borak  kejap..beliau  seorang  yang  peramah  dan  humble....Harap  di  lain  masa   boleh  berjumpa  beliau   lagi...Alhamdulilah,impian  saya  untuk  berjumpa  Dato  Ct  tercapai...saya  akan  abadikan  kenangan  ini  sebagai  kenangan  yang  terindah  dalam  hidup  saya...Truly....just for share,,maheran..^_*....

4 comments: