Thursday 28 June 2012

my hobbie..:))







Di  sini,saya  ingin  share  berkaitan  hobi  saya  di  waktu  lapang.Selalunya,saya  gemar  ke  tempat2  tinggalan  sejarah.Antara  tempat  yang  saya  selalu  pergi  adalah  Muzium  Diraja  Negeri  Kelantan....dkat muzium nie,saya  dapat  mengetahui  banyak  maklumat  iaitu  berkaitan  salasilah  negeri  kelantan...Tambahan  pula,kos  pengajian  saya  dkat  universiti  adalah sejarah.Malah,saya  juga  bercita-cita  nak  wat  tesis  berkaitan  salasilah  negeri  kelantan..hmm,,insyaallah.Harap  kawan2  yang  belum  datang  ke  kelantan,silalah  datang  ke  kelantan  k...dan  jangan  lupa  datang  ke  muzium  nie  skali..sesuai sangat  dengan  tahun  melawat  negeri  kelantan..tahun  2012..^_^..hehe..kat  sini  saya  sertakan  beberapa  keping  gambar  buat  tatapan  semua...

No comments:

Post a Comment