Thursday 28 June 2012

Team Nasyid Suara Gemilang kolej 9..:))








Apabila  disebut  nasyid,mesti  kita  dah  sinonim  dengan  perkataan  tu  kan..dan  penyanyi  nasyid  pula  mesti  mempunyai  suara yang merdu  kan??  tapi  berbeza  dengan  saya yang  involve  dalam  bidang  nasyid  nie  tanpa  disangka-sangka.Ianya  bermula  apabila  saya  pergi  mencuba  nasib  audition  nasyid.Pada  mulanya,saya  pergi  audition  nasyid  hanya  sekadar  suka2 jer..just  pergi  nyanyi.Saya  ingat lagi  waktu 2,saya nyanyi  lagu  Biarlah  Rahsia..nyanyian  Dato  Siti  Nurhaliza.Tanpa  disangka-sangka,saya  berjaya  masuk  sebagai  team  nasyid  kolej  9...


Banyak  sangat  kenangan  terindah  sepanjang  involve  dalam  nasyid  nie..trima  kasih  banyak2  pada  jurulatih  kami..abang  hakim  dan  juga  pada  pengurus  nasyid..khairuddin  abdul  hamid...xdilupakan pada senior2  nasyid  yang  banyak  memberi  tunjuk  ajar  pada  kami  semua,,especially kami  sebagai  junior  yang  baru  nak  belajar...


SUARA  GEMILANG  KK9  THE  BEST!!



   






No comments:

Post a Comment